Galerie zdjęć
Rower wyprawowoy 2023/2024
Koła gravelowe i CX Kozzak Vinner
Najwyższej jakości modele kół rowerowych przeznaczone zarówno do jazdy gravelowej jak i wyścigów szosowych oraz CX (przełaj). Niska waga, odpowiednio dobrana wysokość stożka, szeroki profil karbonowej obręczy - wszystko to sprawia, że nowe modele kół ViNNer są bardzo lekkie, wytrzymałe (pancerne) i bardzo sztywne. Komplet kół o wadze - tylko 1340g! "Nigdy wcześniej nie czułem takiej satysfakcji z jazdy na rowerze przełajowym. Do tej pory nie wierzyłem, że dobre koła mają taki wpływ na komfort jazdy" - J. Adamek
Wyczynowy rower gróski na kołach 27,5 cali.
Elegancki i drapieżny desing ramy w pełni wykonany z włókien węglowych. Rama: Carbon GRUPA: SHIMANO DEORE
Bardzo lekki rower szosowy Kozzak Bikes - Kozzak Honey design
Najnowsza realizacja Kozzak Bikes - HoneyKozacki czyli rower w barwach miodowych. Jedynie subtelnie zaznaczona marka producenta. Minimalizm w postaci użytych kolorów i wzorów zgodnie z zasadą "mniej znaczy więcej". Rama wykonana zgodnie z najnowszymi trendami zarówno pod kątem wizualnym jak i technicznej konstrukcji z użyciem najlżejszych kompozytów m.in. grafenu i kevlaru. Precyzyjne wykończenie detali i osprzęt bezprzewodowej grupy SRM RED WiFI eTap daje efekt w postaci zaskakująco niskiej wagi (6,7kg z pedałami shimano ultegra). Na uwagę zasługują nowe koła Kozzak Vinner na piastach DT Swiss 240S oraz obręczach karbonowych o wysokości 33mm i szerokości 26mm - waga zestawu to jedynie 1188g! Nowością jest również sztywna i lekka kierownica Kozzak ze zintegrowanym mostkiem (razem tylko 325g).
Super Lekki i sztywny rower szosowy i traithlonowy Kozzak Bikes SRS1200 Graphene 6,9kg
Sprzęt dla najbardziej wymagających użytkowników. Liczy się każdy detal a tutaj dosłownie każdy szczegół został dopracowany w najdrobniejszych detalach. Nawet linki przycięte zostały na "styl włoski". Koła i szytki zostały dobrane pod indywidualny profil zawodnika (waga, wzrost, preferowane zawody). Cały rower zbudowano o szczegółowe wymiary użytkownika - można by rzec "od stóp do głów":-) Długość korby, wielkość tarcz szerokość kierownicy, długość mostka, profil klamkomanetek, rodzaj owijki, szerokość siodła, wartości przełożeń, siła naciągu szprych to tylko niektóre elementy stanowiące opis tego co ustalamy wraz z zawodnikiem aby czuł się jak najbardziej komfortowo na swojej maszynie. Zapraszamy do konsultacji z nami!
XXII Wyścig po Ziemi Biłgorajskiej 07.09.2014
XXII Wyścig po Ziemi Biłgorajskiej 07.09.2014 ZAPRASZAM DO NADSYŁANIA WŁASNYCH ZDJĘĆ i obejrzenia naszej galerii.