Kozzak - Rowery dla prawdziwych kozaków

PL EN

Aktualności

Wtorek, 18 sierpnia 2015

Bartosz Huzarski - Bora Team - wywiad po udziale Tour de France

BARTOSZ HUZARSKI- kolarz zawodowy Bora Team uczestnik największych wyścigw świata opowiada o swoim udziale w Tour de France.
Jak się regenerował? Co jadł i jak się suplementował?


Po pierwsze, gratuluję udziału oraz ukończenia tak morderczego wyścigu jakim jest TDF. To był Twój drugi start w Wielkiej Pętli. Cała rodzina i kolarska Sobótka kibicowała przed telewizorami?
Dzięki wielkie. Czy cała Sobótka to nie wiem ale cała rodzina na pewno.

Jak się czujesz "świeżo" po wyścigu?
Zmęczony. Wyścig był bardzo ciężki. Dużo gór, szybkie tempo. Jestem bardzo zmęczony zarówno psychicznie jak i fizycznie. Ale cieszę się, że ukończyłem wyścig i cieszę się teraz z wolnego czasu.


Spodziewałeś się takich doznań?
Jechałem już TDF w zeszłym roku i wiem z czym się to je. Jadąc tam doskonale zdawałem sobie sprawę co się będzie działo.  


Schudłeś?
Nie. Ważę nawet więcej jak przed wyjazdem. Jest to minimalna różnica i zapewne jest to woda która podczas ekstremalnego wysiłku gromadzi się w organizmie. Po kilku dłuższych treningach wszystko wróci do normy albo będzie nawet około kilograma mniej jak przed wyjazdem.


Powiedz Bartku - jeżeli możesz nam to powiedzieć, ile łącznie kalorii spaliłeś podczas całego wyścigu? To było przecież 3400km, wiele gór, słońce, deszcz, wiatry a do tego tylko 2 dni przerwy przez praktycznie 3 tygodnie ścigania.
Nie liczyłem jeszcze bilansu ale średnio na etapie spalałem od 3500 do 4500 KJ. Nie licząc pierwszego, ostatniego dnia oraz TTT. Tak więc trochę się tego uzbierało.


Jak radzisz sobie z tak dużymi stratami energii? Czym żywisz się na co dzień przed startem, w trakcie jazdy i bezpośrednio po wyścigu?
Menu jest bardzo długie i nie sposób go tutaj przytoczyć. O nasza dietę dba nasz klubowy kucharz który dostosowuje menu do etapu jaki jest za nami, oraz do tego co nas czeka na następny dzień. Generalnie dieta musi być mocno zbilansowana i trzeba jeść tylko to co najważniejsze żeby zbytnio nie obciążać organizmu i wątroby radzeniem sobie z niepotrzebnym jedzeniem które organizm musi strawić.

Czy masz dietetyka czy może sam układasz sobie dietę? Stosujesz jakąś specjalną suplementację?
Jeśli chodzi o jedzenie za wszystko odpowiada szef naszej kuchni. To samo jedzenie staram się stosować w domu, żeby organizm nie doznał „szoku” przy zmianie pożywienia. Jeśli chodzi o suplementację, to od tego mamy doktora. Naszym dostawcą odżywek jest Born i na tej bazie jest oparta suplementacja w ekipie. Moim prywatnym dostawcą suplementów jest BeeActive i bardzo często i dużo sięgam po ich suplementy w trakcie przygotowań i wyścigów.

Jak się ma HBA - coraz częściej widzimy nie tylko materiały promocyjne ale również autentycznych kolarzy w strojach z logo HBA i Twoich sponsorów. Zdradzisz nam swoje dalsze plany co do kolarskiej akademii Bartosza Huzarskiego?
Akademia rozwija się bardzo dobrze. Mam grupę ludzi która trenuje według moich planów. Mamy też ciągle rosnącą grupę dzieci które trenują w Akademii. Projekt jest skierowany głównie do dzieci, ale ja osobiście nie chcę zaszufladkować swojej wiedzy z tylu lat kolarstwa, tylko chcę się nią dzielić, stąd właśnie coś na zasadzie trenera personalnego HBA. Oprócz tego organizujemy zgrupowania dla miłośników kolarstwa, na których można potrenować razem ze mną, porozmawiać o odpowiednim jedzeniu, piciu, suplementacji. Taka kolarska szkoła.


Wiemy, że jesteś ambasadorem marki BeeActive.com.pl - co skłoniło Ciebie do objęcia swoim patronatem akurat tych produktów?
Chyba najbardziej naturalny charakter tych produktów oraz szeroki wachlarz ich właściwości. Nie ukrywam, że w czasach odchodzenia od wszelkiego rodzaju chemii, duży nacisk kładzie się na naturalne produkty. A to daje mi BeeActive i osobiście jestem z tego wyboru bardzo zadowolony,


Jakie naturalne produkty pszczele możesz zatem polecić czytelnikom mając na uwadze swoje własne doświadczenia? Używasz ich do przyśpieszenia regeneracji czy może po prostu Tobie smakują?
Ja używam praktycznie wszystkich produktów z rodziny BeeActive. Każdy ma inne dzianie i każdy pomaga na co innego. Tak więc z zależności od sytuacji, warunków pogodowych, trudów wyścigu, tego co mnie czeka dobieram odpowiednie suplementy.


Używasz również miodu zamiast cukru?
Ja generalnie nic nie słodzę, więc nie muszę niczym zastępować cukru, ale używam bardzo dużo miodu, zarówno rano do musli, jak i do posłodzenia sobie życia – czyli np. bułeczka maślana z miodem jest w sam raz do porannej kawy.

Czy sport zawodowy jest Twoim zdaniem "zdrowy"?

Zależy jak na to patrzeć. Z jednej strony poddajemy organizm ekstremalnym obciążeniom, ścigamy się i trenujemy w przeróżnych warunkach atmosferycznych, często leżymy w kraksach, spędzamy długie godziny an słońcu. Z drugiej strony sportowcy zawodowi są pod ciągłą opieką lekarską, 4x w roku szczegółowe badania, ciągły kontakt z lekarzem klubowym. Więc sport zawodowy jak każda inna dziedzina życia ma swoje plusy i minusy.Huzar Kozzak Bikes

Odpoczywasz po TDF więc nie startujesz w naszym narodowym tourze - może zechcesz wytypować swojego faworyta? Będzie to Polak?

Chciałbym ale do tego potrzebowałbym listy startowej :) słaby ze mnie zawodnik jeśli chodzi o typy i gry losowe. Oczywiście będę kibicował naszym. Niech znów biało-czerwona koszulka stanie na najwyższym stopniu podium.


Rozmawiał Artur Kozak - kozzak.pl Rowery Kozzak
 

Wtorek, 10 marca 2015

NAJDOKŁADNIEJSZY POMIAR MOCY W KORBACH – DOSTEPNY NA POLSKIM RYNKU.

NAJDOKŁADNIEJSZY NA ŚWIECIE Pomiar mocy w Korbach

– już  dostepny na polskim rynku!

Szyty na MIARĘ Potrzeb

Kozzak® Bikes został wyłącznym dystrybutorem marki InfoCrank w Polsce. Jak zapewnia producent i dystrybutor oraz jak pokazują testy w terenie pomiar wyprzedza dokładnością pomiaru mocy pozostałych rywali nie tylko w kategorii pomiar mocy ale również w grupie korb z pomiarem mocy. Dokładnością
o maksymalnym odchyleniu 0,5% (pół procenta)
z powodzeniem konkuruje nawet z korbami SRM.

Korby z pomiarem mocy do nabycia są w bardzo przystępnej cenie bo stawki za tak dokładny pomiar w obu ramionach zaczynają się już od 5390zł netto za komplet:

- korby z pająkiem,

- osie wkłądu 30mm lub 24mm ośka,

- łożyska (dostępne wkłady: BB30, PF30, ENG 68m, OSBB, BB86),

- magnes do czujnika kadencji,

- magnesy do czujników mocy,

- złącze ANT+ do przesyłania danych,

- złącze USB do transferu danych,

- klucz HEX key do montażu wkładów PraxisWorks,

- zestaw baterii SR44.


Dostępny jest bardzo szeroki wahlarz długości korb oraz wielkości blatów. Mamy do dyspozycji kompakty w układzie 50/34 lub 52/36 BCD110mm oraz zestawy tarcz 53/39 dla BCD130mm. Możliwy jest również monataż innych preferowanych wielkości tarcz.

Przy zakupie pomiaru mocy możemy pokusić się również o zakup dedykowanego urządzenia zbierającego dane Navi2coach O-synce z wmontowanym GPSem – sugerowana cena detaliczna urządzenia to ok 840zł. Dodatkowo otrzymujemy darmową wersję programu TrainingLab firmy O-synce do analizy zebranych danych treningowych.

 

Model

Skład zestawu: Korba lewa i prawa, Czujniki,  złącze ANT+ USB, klucz Hex Key, SR44 Baterie



IC-170-M30-BLK

170mm crank length, 110 BCD, 30 mm spindle, M30 BB (Black)


IC-1725-M30-BLK

172.5mm crank length, 110 BCD, 30 mm spindle, M30 BB (Black)


IC-175-M30-BLK

175mm crank length, 110 BCD, 30 mm spindle, M30 BB (Black)


IC-170-M30-BLK-CR

170mm crank length, 110 BCD, 30 mm spindle, M30 BB (Black)


IC-1725-M30-BLK-CR

172.5mm crank length, 110 BCD, 30 mm spindle, M30 BB (Black)


IC-175-M30-BLK-CR

175mm crank length, 110 BCD, 30 mm spindle, M30 BB (Black)



ICC-170-SLV

170mm crank length, 130 BCD, 24 mm spindle (Silver)

ICC-1725-SLV

172.5mm crank length, 130 BCD, 24 mm spindle (Silver)

ICC-175-SLV

175mm crank length, 130 BCD, 24 mm spindle (Silver)

ICC-170-SLV-CR

170mm crank length, 130 BCD, 24 mm spindle (Silver)

ICC-1725-SLV-CR

172.5mm crank length, 130 BCD, 24 mm spindle (Silver)

ICC-175-SLV-CR

175mm crank length, 130 BCD, 24 mm spindle (Silver)

ICC-170-BLK

170mm crank length, 130 BCD, 24 mm spindle (Black)

ICC-1725-BLK

172.5mm crank length, 130 BCD, 24 mm spindle (Black)

ICC-175-BLK

175mm crank length, 130 BCD, 24 mm spindle (Black)

ICC-170-BLK-CR

170mm crank length, 130 BCD, 24 mm spindle (Black)

ICC-1725-BLK-CR

172.5mm crank length, 130 BCD, 24 mm spindle (Black)

ICC-175-BLK-CR

175mm crank length, 130 BCD, 24 mm spindle (Black)


Zespolony Design i Technologia

Dokładny i wiarygodny, solidny i łatwy w obsłudze – ten miernik kolarski jest zintegrowany w pięknie zaprojektowanych ramionach korb, mierząc

osobno siłę zarówno na lewej, jak i prawej nodze.


InfoCrank od początku został zaprojektowany jako zintegrowany miernik kolarski łączac wysoką jakość pomiaru z nowoczesnym designem mechanizmu korbowego w rowerach szosowych. Płynnie wbudowany w ramiona korb, miernik InfoCrank mierzy siłę każdej z nóg z niesłychaną precyzją. Nie ma tu zgadywania czy matematyki – po prostu uczciwy zbiór liczb, odzwierciedlający niedoścignioną dokładność. Ścieżka obciążenia, od pedału poprzez korbę i tarcze, została zoptymalizowana w celu przekazywania jedynie momentu obrotowego napędzającego rower.


Informacje które daje Tobie dokładny miernik mocy

Jaka siła jest wkładana? To to co napędza rower do przodu. Tętno, prędkość, częstotliwość obrotu pedałów, czas, odległość – cała wydajność. 

from:www.cyclinganalotics.com/artur_kozak

 

 

Aby uzyskać pożądane wyniki z treningu kolarskiego,

 trzeba znać wejściową moc. 

To informacja, której potrzebujesz, a co miernik kolarski Inf

oCrank mierzy jak żaden inny. Popraw swoją wydajność kolarską dokładnymi pomiarami momentu obrotowego
i częstotliwości obrotu pedałów (kadencji) zarówno w lewej, jak i prawej nodze.


KADENCJA (CZĘSTOTLIWOŚĆ OBROTU PEDAŁÓW)

Miernik InfoCrank używa czujnika magnetycznego do pomiaru Twojej kadencji, tj. częstotliwości obrotu pedałów mierzonej w obrotach na minutę (rpm).

Czujnik magnetyczny jest dokładniejszy, zużywa mniej energii oraz posiada szybszy czas uruchomienia i odzewu niż inne metody służące do pomiaru kadencji.


MOMENT OBROTOWY

Miernik InfoCrank mierzy prawdziwą siłę napędzającą rower. Gdy naciskamy na pedały, jedynie siły styczne napędzają rower do przodu. Reszta to jedynie hałas. Prawdziwa siła styczna mierzona jest przez precyzyjnie umieszczony układ mostowy Wheatstona tensometrem o labolatoryjnej jakości. Ta siła znana jest jako moment obrotowy i mierzona jest w niutonometrach (Nm).

 

MOC

Moc mierzona jest w watach (W). Jest produktem kadencji (obrotu pedałów na minutę) oraz momentu obrotowego. Poznanie własnego wkładu mocy jest najkorzystniejszą pomocą dla każdego poważnego kolarza chcącego poprawić swoją formę oraz jeździć wydajniej. InfoCrank daje Ci dokładny i wiarygodny pomiar mocy w czasie rzeczywistym. Łatwy i intuicyjny w użyciu, IfnoCrank może szybko poprawić Twoją jazdę i wznieść Cię na wyższy poziom przy minimum zamieszania technicznego.


Zaprojektowany dla profesjonalistów i praktycznych zastosowań

·         elegancko pasuje do swojego przeznaczenia

Wykonany na specjalne zamówienie mechanizm korbowy od początku zaprojektowany został jako wysokiej jakości system pomiaru mocy. Komputerowo sterowane  kieszenie (urządzenia numerycznego) umieszczone w ścieżce obciążenia kontrolują miejscowe naprężenia i odkształcenia. Tensometry ustawione są z dokładnością do 0,1mm.  Urządzenia pomiarowe przekazują dokładne, powtarzalne dane o mocy, odrzucając jednocześnie zakłucenia. Pomimo swojego zaawansowania technicznego, miernik kolarski InfoCrank jest elegancki i przyjemny dla oka oraz łatwy w obsłudze.


·         skupiony na potrzebach kolarza

Miernik InfoCrank stworzony jest tak by sprostać wymaganiom profesjonalnych kolarzy. Nic nie zostało pominięte: wszystko zostało zoptymalizowane do wykonywania perfekcyjnej pracy, wygląda elegancko oraz wytrzyma przynajmniej tak długo jak sam rower. Miernik stworzony jest do jazdy na szosie, dzień w dzień, we wszystkich warunkach atmosferycznych. Jest prawdziwym urządzeniem typu ‘załóż i zapomnij’. InfoCrank jest perfekcyjne zintegrowany z rowerem, a ponieważ Twój rower jest „częścią” Ciebie, więc również InfoCrank jest częścią Ciebie – dopasowany do Twoich potrzeb.

Solidny design na trudne realne warunki

Miernik InfoCrank zbudowany jest by wytrzymać najgorszą do wyobrażenia pogodę. Gdziekolwiek da się jeździć rowerem szosowym, tam możesz liczyć na InfoCrank. Jest dokładny w ekstremalnych upałach i wilgotności, rzadko potrzebuje wymiany baterii i jest praktycznie niezniszczalny.

·         żywotność baterii

Jeśli jeździsz średnio 3 godziny dziennie 4 dni w tygodniu, będziesz potrzebował wymienić baterie miernika raz w roku. Są niedrogie i powszechnie dostępne.

·         odporny na wstrząsy

Nawet jeśli dojdzie do poważnej wywrotki nie złamiesz tego solidnego miernika.         

W przypadku utraty danych lub zakłóceń, po prostu zresetuj miernik InfoCrank, a wszystkie funkcje powrócą do normy.

 

·         wodoodporny

Używanie myjek ciśnieniowych nie jest dobrym pomysłem. Mówimy to dlatego, że można uszkodzić łożyska i elementy elektryczne roweru. Jednakże, nie da się uszkodzić miernika InfoCrank, gdyż jest wodoodporny.

·         zrównoważona temperatura

Jeździsz w każdej pogodzie? Miernik InfoCrank posiada tak wysoką jakość instrumentów i komponentów pomiarowych, że różnice temperatury nie wpływają na dokładność danych.


Dane, którym możesz ufać

·         Obustronny odczyt (Pedal Balance r/l)

Wiele osób wytwarza taką samą moc wyjściową każdej z nóg. Jednakże, żadne ciało ludzkie  nie jest całkowicie symetryczne, co ma wpływ na pedałowanie. InfoCrank mierzy niezależnie od siebie nawet małe różnice pomiędzy prawą a lewą nogą, a które, na przestrzeni długiej jazdy, mogą całkowicie zmienić rezultat. Istnieje cały zastęp środków zaradczych dla poprawienia asymetrycznej mocy wejściowej u kolarzy, lecz nie da się tego zrobić, zanim się jej dokładnie nie zmierzy.

·         konsekwentnie dokładny                                                                                   

InfoCrank jest dokładnym miernikiem kolarskim. Nie jest jednak to łatwe, gdy mówimy, że jest dokładny do ±1%. Dokładność może być wartością absolutną, w przypadku dokładności  do np. 5 watów, lub wartością względną, w przypadku dokładności do np. ±2%. Przy pomiarach względnych, odczyt mocy kolarskiej powinien posiadać odniesienie do kontekstu, jak w przypadku ±2% maksymalnej zdolności odczytu systemu. Dokładność również zależy od tego w jaki sposób mierzona jest kadencja (częstotliwość obrotu pedałów na minutę) oraz od częstotliwości próbkowania przetwornika analogowo-cyfrowego (AD). Zbyt skomplikowane? Umieściliśmy to dla Ciebie w kontekście.


·         zrozumienie twierdzeń o dokładności


Tak, ten miernik jest dokładny. Oto jak jest dokładny:

IfnoCrank jest systemem wykrywania momentu obrotowego z dokładnością do ±0.2 Nm przy pomiarach poniżej 20 Nm oraz do ±1% faktycznego odczytu przy pomiarach powyżej 20 Nm. Umieśćmy to w jakimś kontekście. Powiedzmy, że warunki do jazdy wynoszą 90 obrotów na minutę z odczytem 300 Wat (wcale nie wyjątkowy punkt operacyjny dla kolarza). Powiedzmy, że długość korby wynosi 172,5 mm. Matematyka mówi w tym przypadku, że średni moment obrotowy wynosi około 16 Nm na każdą z korb w celu wytworzenia 300 watów energii. Ponieważ jest to poniżej progu 20 Nm, istnieje tolerancja błędu ±0.2 Nm, co przekłada się na ±1.25% faktycznej wskazywanej wartości. To oznacza, że Twoja faktyczna moc wyniesie pomiędzy 296,2 a 303,8 wat. Czołowi kolarze zwykle jeżdżący powyżej 400 watów i 90 obrotów na minutę przy jeździe na czas wygenerują wyniki z dokładnością do ±1% faktycznego odczytu.

Dokładność więc, cytowana jako wartość względna, musi posiadać punkt odniesienia aby zrozumieć w jakim momencie jest rzeczywiście tak trafna. InfoCrank pokazuje Ci, że przez większość czasu spędzonego na rowerze jedziesz z obciążeniami, które mogą być zmierzone do ±1%, podczas gdy innym razem, ze względu na fakt, iż obciążenie jest mniejsze, pomiar może być trochę mniej dokładny, od ±1,5% do ±1,75%.

Zadaliśmy sobie wiele trudu aby nasze oświadczenie o dokładności zostało niezależnie zweryfikowane i atestowane, a przy okazji odkryliśmy, że InfoCrank jest nawet dokładniejszy niż twierdziliśmy to powyżej. Zobacz sam.

·         Dryf

Gdy mowa o dokładności,  należy również wspomnieć o dryfie. Do celów treningowych i testowych, kluczowym wymogiem jest to by moc jaką wykazujesz dzisiaj (mierzona w watach) była taka sama jak moc, którą posiadasz jutro, zakładając że wyświetlane waty są takie same. W świecie mierników kolarskich należy z przykrością stwierdzić, że nie jest to zawsze prawdą.

InfoCrank został zaprojektowany w taki sposób aby wyeliminować dryf mogący wystąpić podczas jazdy lub pomiędzy jazdami. W rzeczywistości posiadanie dokładnych danych na początku i na końcu jazdy oraz posiadanie porównywalnych liczb dzisiaj i jutro jest wyzwaniem dla większości producentów mierników kolarskich i było kluczowym czynnikiem w naszej specyfikacji projektu.


·         dokładny w każdym rowerze?

Nie ma żadnej różnicy pomiędzy liczbą watów zmierzoną w jednym zestawie InfoCranks a innym*. Jeśli przełożysz InfoCrank z jednego roweru na drugi lub masz jeden zestaw do każdego roweru, liczba watów zmierzona na obydwu rowerach będzie taka sama. Będzie dokładna przez całą jazdę, codziennie. Możesz nawet zamienić tarcze, rowery czy suporty i nadal będziesz miał te same, dokładne i wiarygodne dane co poprzednio, bez konieczności resetowania. 

*Badania laboratoryjne wykonane podczas produkcji wykazały, iż każda korba mieści się średnio w granicy 0,5%.
Kompatybilny z wieloma rowerami szosowymi oraz komputerami rowerowymi ANT+

 

·         kompatybilność ramy

Pierwszy model mechanizmu korbowego to popularny i caraz bardziej ceniony kompakt 110BCD, ze sztywnym 30-milimetrowym wałkiem (ośka –spindle), używającym precyzyjnie zbudowanych, zaprojektowanych w USA suportów Praxis M30 do ram BSA, BB30, PF30, OSBB oraz BB86.

Nasz drugi projekt mechanizmu korbowego to standardowy i klasyczny zestaw 130BCD z 24-milimetrowym wałkiem, dającym się zastosować w wielu ramach z suportem pochodzącym z rynku wtórnego. Można tutaj z powodzeniem montować preferowane zestawy tarcz takie jak 53/39 czy większe blaty służące do jazdy na czas.

·         kompatybilny z ANT+

Miernik InfoCrank używa bezprzewodowego protokołu komunikacyjnego ANT+ aby móc komunikować się z dowolnym komputerem rowerowym. Możesz go nabyć w zestawie razem z navi2coach lub zintegrować z Twoim obecnym komputerem rowerowym, upewniając się zarazem, że posiada lewy i prawy odczyt równowagi mocy.



Możliwe jest również użycie darmowych programów dostępnych dla smartfonów z systemem android np. narzędzie ANT + Plugin radio Control w połączeniu z darmową aplikacją IpBike (IpSensorMan), wygodne darmowe rozwiązanie dostępne dla każdego posiadacza smartfona.


·         podłącz razem z komputerem GPS

Pomimo, że możesz zastosować swój własny komputer rowerowy, oferujemy zgrabny komputer rowerowy z funkcją GPS za dodatkową, skromną dopłatą.  Otrzymujesz optymalną obsługę, kompatybilność i użyteczność, gdy używasz navi2coach do wyświetlania i manewrowania danymi pochodzącymi z Twojego miernika InfoCrank. Nieocenioną zaletą

Zdecydowanie ogromną zaletą O_synce Navi2coach jest możliowść tworzenia własnych ekranów z danymi do wyswietlania np. Moc, prędkość, balans pedałowania, tętno, spalone kalorie itd.. Mamy możliwość ustawienia na jednym ekranie aż 8 danych jednocześnie. Dodatkowo możemy utworzyć kilka własnych ekranów i wygodnie przełączać je podczas jazdy. Możemy trenować z włączonym zapisem GPS lub posłużyć się jedyniem zapisem z czujnika prędkości ANT+ zamontowanego wczesniej w rowerze.

 

Prosty montaż

 

Instalacja InfoCrank na Twoim rowerze jest bardzo prosta i nie wymaga specjalistycznej obsługi. Jest to szybki montaż dla techników sklepów specjalistycznych i łatwy dla zdolnych amatorów.

 

·         skalibrowany fabrycznie

Z InfoCrank będziesz musiał się nauczyć powiedzieć ‘nie’ funkcji

 kalibrowania w swoim komputerze rowerowym w większości przypadków. Zakładając, że nie uszkodzisz

 korby w wypadku, nie będziesz więcej potrzebował powtórnego skalibrowania czy zresetowania. InfoCrank jest skalibrowany w fabryce, gdzie zaczyna swoje życie. Jeśli Twój rower zostanie uderzony i chcesz mieć dodatkową pewność, możesz użyć funkcji ‘kalibruj’ na swoim komputerze z włączoną funkcją ANT+, dokładnie stosując się do naszych instrukcji. 

 

 

·         partnerzy INFOCRANK

InfoCrank posiada sieć fachowych Partnerów na całym świecie – jednym z nich jest wyłączny dystrybutor na Polskę – Kozzak® Bikes, www.kozzak.pl. Kozzak® Bikes – rowery dla prawdziwych kozaków pomoże Tobie w instalacji nowego miernika mechanizmu korbowego. Z zainstalowanym kompatybilnym suportem, przekładanie InfoCrank z roweru na rower zajmuje jedynie kilka minut. Pomożemy Ci  w doborze odpowiedniego sprzętu do pomiaru Twojej mocy.


INFOCRANK może być Twój już dzisiaj

Jesteś tu ponieważ chcesz poprawić swoje wyniki i jeździć skutecznie? Jesteśmy tu aby Ci pomóc.

Od lat udoskonalamy InfoCrank. Narodowe Instytuty Sportu posiadają kolarzy jeżdżących na nich, a zespoły rozwojowe trenują i ścigają się na nich.

Byli zawodowi kolarze, tacy jak Robbie McEwen, Magnus Backstedt czy Nikita Eskov jeżdżą dzisiaj na InfoCrank, a Mistrzostwo Świata Amatorów UWCT zostało zdobyte z jego zastosowaniem. Czołowy producent opon, Michelin, stosuje InfoCrank w testowaniu oszczędzania mocy kontra poboru mocy, ponieważ udowodniliśmy, że produkujemy najdokładniejsze mierniki dostępne na rynku. 

Dla wielu, InfoCrank stał się ich miernikiem z wyboru.

Dystrybutor InfoCrank Polska –
http://www.kozzak.pl



Kozzak Bikes – profesjonalne rowery dla prawdziwych kozaków.